what you did will never be erased. hoe

antar att detta blir sista inlägget för denna resan, igår köpte jag ännu en tisha till alicia för att den va cool. hon e cool.
vad kan jag skriva om mer än att jag åker imorn på kvällen till super jet som ska ta oss till flygplatsen, ska ta mina dunderkarameller och må gott. köpte förresten papper, penna och färgpennor så nu ska jag tamejfan rita på planet, ska plugga engelska också, awesomeness.
känns verkligen inte som om vi ska åka, lär väl få den chocken sen när jag står där i snön med kilklackar och längtar tillbaka. ska in på msn nu och se ifall evert är inne och kolla ifall han hämtat plexuz, plexuz e typ den ända anledningen till att jag vill hem!!
två osminkade men väldigt fina bilder.



kolla in mitt knullruffz på ena ögonbrynet på första bilden... asnajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0