onödigt inlägg ändå

igår kollade vi på the tourist och johnny depp va het som vanligt, fröken jolie med. den va bra faktiskt och lite rolig, önksa bara att slutet hade slutat annorlunda hehe. visste ni att mr.depp tackar nej till 90% av sina filmer? det berättade lennart till mig hehe..
ikväll ska jag på bio igen om dte blir som planerat och då ska jag kolla på den nya filmen med nicolas cage, den med bilarna osv. tror den kan va riktigt grym faktiskt!
okej nu är jag trött så ska gå och lägga mig en stund sen ska jag inte fixa min överhuvudtaget, stavas de ordet så eller är det särskrivning? tror att de e särskrivning men orkar inte gå tillbaka och ändra så bajs på er hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0