starbucks will make me rulla till sverige?

hemma från starbucks och san stefano nu, är lite besviken över att jag inte hitta nåt jag gilla, fast har ju shoppat lite idag och imorn gäller nog desamma. tog mig en venti mocha frappuccino så är jäävligt mätt!
imorn är det julafton och det ska firas hos mormor och morfar, sen på kvällen drar jag väl ut kanske? om det blir som planerat så blir det night club Mercure imorn kväll om inte i överimorn kväll.. ska iaf bada imorn tror jag om jag pallar för det? tror faktiskt inte att jag orkar eller har tid. måste ju duscha av allt salt osv osv de e ganska pain men jävligt skönt. måste säga att jag saknar sverige lite, åtminstone folket och hundarna, inte vädret hehe..
faan måste verkligen till kvinnogatan och köpa massa sminkborstar och smink, det kommer bli insane men tror vi drar dit efter vår tur till hurghada. fyrhjulingar är redan hyrda och dykpass är redan fixat och nej jag kommer inte att bli uppäten av hajar :)
kom på att jag kunde ta uusla kort på webcamen på lite grejer jag köpt, kan ta kort på resten nån annan dag när jag har ork

nyckelringen med spegel som luktar donut

örhängen som är skitsöta!
kan lägga upp en bild på mig just nu när vi ändå håller på, ofräsh som satan men wth!

aja kyss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0