tjugo7 gradisar

idag är det som sagt 27 grader men jag hinner nog tyvärr inte dra ner till stranden och ta mig ett dopp snabbt och sedan duscha och hålla på för idag mina vänner ska jag ta mig en tur på en gata som kallas för kvinnogatan. den kallas så eftersom att det är en sjuuukt lång gata med bara affärer till tjejer, flickor, kvinnor ja kalla oss vafan ni vill men den gatan heter just kvinnogatan. den äger med andra ord. shaymaa kommer hit vid 1 vilket är om 1 timma egyptisk tid såå de kan va dags för mig att börja fixa mig. tänkte dra på mig en klänning och vita tygskor. comfy comfy nu när man ska gå mycket. vet ni vad jag saknar? här är jag typ rikemanstjejen med klass som alltid går i high heels och är propert klädd eller är klädd enligt de sista, visst jag trivs att va den tjejen och just därför packa jag endast kläder enligt den "stilen" jag har inte direkt någon speciell stil, eller jo de har jag men den är typ varierande. idag saknar jag den joslin som har halvtpösiga byxor, stoora tishor, converse och flashiga smycken så som örhängena jag visa innan.
men men, får se vad jag hittar idag och ska försöka få med mig mamma till san stefano, till min favoritaffär på våning två i think, kanske inte idag men någon dag när vi tar en kaffe på starbucks, eftersom att shoppingcentret ligger preciiis bakom så är det lätt att få me henne och även pappa även om han måste förbereda sig mentalt.

anyways, ha en underbar dag för det ska förmodligen jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0