många inlägg på en gång!

jadu.. kan börja med att säga att jag inte vill ha ER i mitt liv längre, ni hör inte ihop på något sätt så inga av er får börja tänka konstiga tankar men iaf.. kan börja med ett av asen.. jag hatar dig även om jag ler mot dig, jag gör dett för jag orkar inte hålla på att bråka, men i slutändan är det du som kommer att jkallas skabbet och du kommer att stå där själv. ÄCKEL är vad du är och du kommer ALDRIG ha en plats i mitt hjärta igen :)
den andra personen har jag gett flera chanser. efter ALLT du har gjort så förväntar DU dig saker från oss. du förstör ALLT hela tiden, och jag är så jävla trött på det ditt oansvarsfulla idiotfan, du sänker oss alla och du kommer att hamna som en nerdrogad knarkare på gatan! det är synd eftersom att jag fortfarande älskar dig fast fortfarande fattar jag inte hur jag kan älska dig när du sårar allt runt om dig ditt egoistiska as. är så JÄÄÄÄÄÄÄÄVLA arg så att jag gråter. jag gråter inte för att jag är svag och för att jag är ledsen jag gråter för att jag är arg.  du kommer få ett helvete och det kommer automatiskt göra så att jag får ett helvete.  faaaaaan!!!!!! den dagen du försvinner från min värld, den dagen blir jag lycklig igen.  fan ta dig

avslutar med en härlig bild:

Kommentarer
Postat av: Ali

ååååh du tog orden ur min mun babe! precis vad jag tänkte på! miss you!!! / din babe A

2010-12-25 @ 21:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0