hur gick det pa volleybollen?

min dag borjade md fukost pa starbucks, sedan bar det av till ZARA dar jag fick med mig ett skarp och ett par highwaisted byxor. sean kopte jag en ring pa hm och fick med mig en tidning som faktiskt var riktigt bra. kopte mig ocksa en platt tv till mitt rum sa dagen har vart valdigt lyckad. dock var det 30 grader ute och jag var inne i ett shoppingcenter men wth.. imorn ska jag dra mig till salongen och sen kanske det bar av till stranden om det inte blir tvartom, pa kvallen blir det kanske fest pa Mercure om inget annat kommer i vagen. fan va fet man blir har nar det ar hemkorning pa allt 24-7... bilder kommer val upp nar jag fatt reda pa min egna data med internet och allt. shoppingen har ar iaf UNDERBAR aven om det ar lika dyrt som i sverige om inte dyrare men wth dar med. saker som finns har finns inte dar som tommie hilfiger affarer eller guess affarer.. dom har underbara skoaffarer och en flera jattekanda fotbollsaffarer med bara de senaste, som de senaste nikeskorna mm. kom pa nu att jag ska leta converse imorn om tiden racker till men an sa lange har jag inte hittat nagra bra converse. vill garna ha akta eftersom man marker direkt om de ar falska eller inte maste namna att det ar piss att inte kunna skriva de tre sista bokstaverna i alfabetet for det ser sa jaaavla fult ut hehe xd
anyways onskar att alicia var har med mig for jag vet att hon hade uppskattat allt har och hon hade trivits! fan ali.. nasta ar ska du med om jag sa ka grava oss till egypten! vet exakt vad jag ska kopa till dig, ha perfekta iden. kan ta och beratta att jag kopte ett par akta ay ban gammaldagsa wayfares som jag FUCKING GLOMDE fora aret sa blev de mode med de-.- ska fan inte glomma dom detta aret! och freja.. har hittat raasnygga killen har.. han har en tvilling om du e intresserad?

Kommentarer
Postat av: Ali

VI VANN VOLLEYBOLLEN!!!!!!! Men kära lilla Joslin, du ska inte köpa något till mig?! :o saknar dig iaf <3

2010-12-22 @ 19:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0