hejsan svejsan kött o blåbär eller vafan man nu säger

idag har jag handlat ännu mera, igår spenderade jag ju 3000 pund hehe.. om de e nån som vinner på våra resor så är det defenetivt jag! har köpt ett par gröna converse till frejs nu också, haha äntligen hitta jag ett par bra.
just nu sitter jag och lyssnar på palles houslista på spotify, OM jag blir peppad på att festa.. tänk nyår.. awesome..
igår köpte jag btw en juicy coutureväska! OMG den är amazing och jag love it! går fortfarande inte att lägga upp bilder från iphonen till datan så några urusla cambilder kommer väl upp då jag använder de jag köpt antar jag? det blir typ som outfitbilder.. hatar sånt.. seriöst man verkar vara en wannabe storbloggare känns det som men men wth.
imorn har vi inga planer tror jag? tror det blir stranden om jag vaknar tidigare 1, vi får se annars är det bara chill tror jag! hur har ni haft det förresten, vill vet allt nytt i sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0