30 gradisar

idag gick vi ner o bada även om jag vaknade vid halv 2. det har vart jävligt chill och vi har lagat mat (fisk) till alla katter nere på stranden som gubbarna där egentligen brukar ta hand om. hitta en kattunge där.. ska fråga ifall jag kan ha den hemma tills vi åker, fast iof så åker vi till hurghada om två dar.. imorn kommer familjen selldén hit, AWESOME. ska faktiskt bli riktigt kul och jag är en aning peppad på att dra till hurghada med dom. idag har vi inte heller något planerat, fast tror vi drar till san giovanni, dom gör så jävla god bolgonaise där! osten.. ALLT är precis som det ska vara.
bloggar säkert ikväll och där i mellan. men nu ska jag ta o lyssna på musik och sova lite. kan btw meddela att det inte kommer bli något bloggande alls när jag åker till hurghada.. synd ändå eftersom att det är där allt händer ;) haha anyways hare gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0